Update från livet

Sedan sist har Flisans ben läkt och hon är igångsatt travade första gången idag :) hon har växt, det lovar jag! Hon känns ljusår ifrån där vi va innan. Hon har blivit så mycket stadigare, och bredare att sitta på med. Cooolt!

Vad har hänt i livet sedan sist?
- Jag har börjat skolan, det känns spännande! Steg ett i flytta från ström planen.
- Anders är pappaledig med Vincent!

Tja hur ska allt gå ihop? Nu när jag pluggar och så. Vi har det ganska tungt ekonomiskt för tillfället, funderar faktiskt på att sälja min guldklimp. Jag har inte vart hästlös sedan jag var 11 år. Känns konstigt att tänka tanken. Att vara utan Flisan med.

Ibland känns det som att vår tid inte alls går ihop, att vi knappt ses mer än en kortis på kvällen här hemma. Jag vet att massa andra familjer har det så med.

Nu är det dax att fundera hur och vad som är viktigt...



Jag borde veta svaret.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; ja men verkligen! till en början ville jag inte ens ta i det men sen ville jag inte sluta! Så intressant!

2011-01-28 @ 21:32:39
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Mogge

Du vet svaret... :)

2011-02-14 @ 14:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0