12 juni

Idag är en sådan dag då man mest pysslar och påtar hemma, jag städar i gadreroberna. Ska slänga massor med kläder och skänka bort det som nån annan kanske vill använda. Lilla V kikar på Tarzan som är hans nya favorit film, eller Parzan som han valt att kalla filmen.
Vi ska sedan på eftermiddagen gå och hämta Flisans nya fleecetäcke. Väntar även på en klänning till mig som jag velat ha så himla länge. Skulle vara jobbigt om jag inte gillade den när jag får se den i verkligheten. 

Hur blir det med att komma i form då? Igår åt vi ju tårta och sånt men på sin födelsedag borde man få det. Men det är ju just det där som är mitt problem jag hittar alltid en anledning till varför jag får göra saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0