9 juni

Nu har sommaren börjat, med den kommer jobb. Det ska bli roligt att jobba lite innan skolan börjar igen i september. Det är roligt att prova sina nya vetskaper på arbetet. Det känns som kursen om äldres hälsa öppnade upp mina ögon lite. Och med ny kunskap törs jag tycka och säga mer på jobbet med.
Det har nu gått ett halvår utan häst, det känns tomt, men jag vet ju att det inte är för alltid. Har shoppat lite till flisan med, har köpt ett dy'on schabrak som jag suktat länge efter, ett fleecertäcke i gröna rutor och ett snyggt träns från fagerdesign. Tror jag kommer behöva en hel sadelkammare här hemma innan hon kommer tillbaka.
Imorgon ska jag och A få lite egen tid vi ska in till Östersund och handla lite kläder och på Willys och handla käk. Det ska bli roligt att göra saker i sin egen fart, för de gör man inte med Vincent med på affärerna. Han har vart hemma i 2 veckor från dagis med vattkoppor och har nu frisknat till sig för nu är det full rulle, han har denna våren avverkat magsjuka, influensa, vattkoppor så vi har haft mycket sjukdagar, och samtidigt som vince var sjuk så smittade han oss med magsjuka och mig med influensa så jag fick öroninflammation och fick ära pencillin i nästan två veckor...
En fin bild på världens finaste Krysset tagen av nya matte Linnéa.

Kommentarer
Postat av: jessicapersika75

Vad roligt att se ett inlägg i bloggen!!! Jag saknar dig, vince och flisan och Krysset!!! Han är så fin och en fantastisk pålle den här krysset! :) Jag kanske också kan äga min egna häst igen...

Kram å puss

2012-06-10 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0